‌ ❤️ولنتاین مبارک...❤️


ولنتاین است روز عشاق...

کی و چه وقت اتفاق افتاد رو نمی‌دونم!

روزی که عشقتو بهم ثابت کردی بهترین اتفاق دنیا بود. همون روز احساس کردم که دوست دارم...

می‌دونم، حق داری!

خیلی اذیتت کردم و زجرت دادم.

تو ناراحت می‌شدی و غصه می‌خوردی و من تو عالم خودم فکر خوشحالی و خوش گذرونی های خودم بودم...

تو هر لحظه به یاد من بودی و من هر لحظه از تو دورتر می‌شدم...

قدر تورو نفهمیدم...

یادته روزی که بچه بودم، داشتم بازی می‌کردم و افتادم زمین؛ پاهام زخم شد؟

اومدی کنارم و دستم رو گرفتی تا بلند شم...

من ناز کردم و باهات قهر کردم که چرا جواب تلفنم رو ندادی که مجبور بشم با دوچرخه بیام دنبالت و بیافتم و دردم بگیره؟

تو با همون لحن بچه گانت سعی کردی آرومم کنی اما من محل نذاشتم و رفتم...

برام یه کادو خریدی و آوردی، اون بسته رو یادته؟ گفتی هر وقت خواستی باهام حرف بزنی اینجوری حرف بزن، جوابت رو می‌دم...

نمی‌دونم چرا وقتی بزرگ شدیم اینقدر بهت بی محلی کردم؟

شاید از سر غرور و تکبر بود...

بگذریم... حالا من برگشتم!

می‌خوام فقط کنارتو باشم تا آخر... بیا و دوباره مثل قبل دوستم داشته باش!

حالا فهمیدم دنیام فقط تویی و بدون تو نمی‌تونم زنده بمونم...

امروز ولنتاین هست، روز عشاق و من این روز رو زمانی دوست دارم که به تو برسم...پس...

تنهام نذار ای بزرگترین عشق زندگی من...

تو به همه‌ی زبون ها آگاهی! پس می‌خوام به زبون دیگه ای بگم که:

나는 당신에게 내 친구를 사랑

(واقعا دوست دارم دوست من)


🌸عاشق بزرگ‌ترین عشق دنیام هستم...🌸


📝 دستیار حاج قاسم🌹


💖 چهار راه مجازی💖